۱۳۸۸ بهمن ۲۵, یکشنبه

رفاقت...

این روزها مالزی به دلیل سال نو چینی در تعطیلات مطلق به سر می برد. و یادم هست در ایران هم اگر چنین تعطیلاتی داشتم تمام مرز پر گهر را دور می زدم...
چند وقته که ننوشتم؛ چون حسش نیست...
چند روز پیش گوشی موبایلم که اینجا به عنوان ساعت؛ استاپ واچ و ماشین حساب دارد تا موبایل در یکی از آزمایشگاهها جا گذاشتم و بعد از نیم ساعت که برگشتم در کمال ناباوری دیدم که 22 تا میس کال داشته. از آنجا که بر وقتی از ایران تماس می گیرند شماره تماس گیرنده به ندرت نمایش داده می شود نتوانستم حدسی بزنم که کدام علاقمند به بنده هست که دلش اینجوری تنگ شده. در همین افکار بودم که برای بار 23 گوشی زنگ خورد. بله صدای گرم دوستی را شنیدم که به شدت احوالپرسی می کرد. دوزاری افتاد که چه خبر است. خدا پدر این بانکها را بیامرزه که به ضامنهای من هر از گاهی یک فشاری میاره تا به من زنگ بزنن و یادشون می اندازه که تو که 18 میلیون ضمانت دوستت را کردی. حالا چنان بی ارزش شده که حاضر نیستی 1000 تومان خرج کنی و زنگ بهش بزنی؟؟؟؟؟
بازم چند وقت پیش شنیدم که گفته بودند من دیگه بر نمی گردم؟؟؟ و پذیرش کانادا گرفتم و دیگه نمیام؟؟!!! با خودم فکر کردم عجب آدم ابلهی (بلا نسبت خواننده) بوده این که شایعه درست کرده... من که دکتری داره تموم می شه. پذیرش واسه چی باید یگیرم؟؟؟؟
خیالتان راحت من بر می گردم به زودی...
حرف حرف است دیگر...

۶ نظر:

  1. ostad mohtram sallam. khobid? chekhabar az ontaraf ab?khosh migzare?man kheili delam brai kelasaton tang shode
    dige be ma sari nemizanid.
    enshaala mvaFAG BASHID
    A.D
    WWW.IRFOODNEWS.BLOGFA.COM

    پاسخحذف
  2. SALAM OSTAD KHOBIDBE MA SARI BEZANID
    A.D
    AZ DAMGHAN
    WWW.IRFOODNEWS.BLOGFA.COM

    پاسخحذف
  3. سلام استاد.
    اول اینکه آدم های موفق پشت سرشون حرف زیاده.
    دوم اینکه ما ارشد صنایع غذایی دامغان را به عشق اساتیدی چون دکتر محمدی و دکتر نجفی و دکتر نوری و دکتر جوکار شرکت کرده ایم نه اساتیدی دکتر ناهیدی و..... .
    سوم اینکه اونایی که دم از رفاقت میزنن
    (نمیخوام بگم آقای دعایی )امثالی مثل ایشان
    فقط دوست روزهایی که هنوز به جایی نرسیده بودندواسه دوستاشه حالا خودشو تو شلوارش گم کرده (حالا به جای خاص هم نرسیده فقط از حالت عینکی به لنزی پیوسته)دیگه دوستاشو فراموش کرده

    جهت اطلاع:
    اساتید اون طرف آبی جهت شناسایی دانشجویان خودشون.

    پاسخحذف
  4. چهارم اینکه اون طرفی که زنگ نزده یا اصفهانی بوده و یا تنش به اصفهانی ها خورده.
    بی خیالش استاد.

    منتظر حضور گرم شما اساتید محترم هستیم.

    پاسخحذف
  5. سلام استاد.

    افسوس ما خوشبخت و آرامیم
    افسوس ما دلتنگ و خاموشیم
    خوشبخت زیرا دوست میداریم
    دلتنگ زیرا عشق نفرینیست

    پاسخحذف
  6. تعطیلات تموم نشد ؟ آپ کن برادر از بس آمدیم و به در بسته خوردیم!

    پاسخحذف