۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

غریبی...

سرت را که بلند می کنی و با تجربه ای که پیدا کردی می فهمی که این یکی هم ایرانی هست... آروم روی خود را برمی گرداند که بگریزد از اینکه ایرانی است. چرا؟ چون نمی خواهد به غم غریبی فکر کند. چون می خواهد از یادش برود که ایرانی است. تا قبل از اینکه از ایران خارج شود آنقدر برایش ایران را بزرگ کرده بودند که فکر می کرد هرجا بگوید ایران همه می شناسندش. ولی افسوس که این یک خود فریبی بود ...مرزها را فراموش می کند و به آینده ای که هیچ نقطه روشنی در آن دیده نمی شود فکر می کند.
و آیا می دانید بیش از 100 هزار ایرانی در مالزی زندگی می کنند؟!!! کشوری که گذشتگانمان(همانهایی که خائن بودند!) اقامت در هواپیمای ایرانی را بر اقامت در قصر پادشاه آن ترجیح دادند؟


۸ نظر:

  1. نام تو را میبرم قلبم غریبی می کند
    چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی می کند

    پاسخحذف
  2. امان از غريبي ما كه تو دامغان بوديم با وجود اينكه تو مملكت خودمون بوديم حالمون گرفته بود ان شا الله زود تر بر مي گردي استا د بيا كه رهبري از غم دوريت شده زليخا

    پاسخحذف
  3. اگر تمام درد هاي دنيا را نردبان كني ، دستت به سقف دلتنگي من نميرسد . . .

    پاسخحذف
  4. روز هاي تنهايي سخت نيست ، سرده

    دوستت دارم

    پاسخحذف
  5. آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت

    عمر بي حاصل ما اين همه افسانه نداشت

    پاسخحذف
  6. دوری!!!!اتل متل ستاره
    گلم دوسم نداره
    نه sms نه یه زنگ
    دلم شده تنگ تنگ
    اتل متل آسمون
    من بد و تو مهربون
    تو مثل گل من از گل
    من زشت زشت تو خوشگل
    اتل متل یه خورشید
    كی از دلت من چید؟
    این همه دوری از من
    كی این روزا رو میدید؟
    اتل متل خدافظ
    خوندم تو فال حافظ
    نگات شده سرد سرد
    جدایی پر پرم كرد

    پاسخحذف
  7. هر قطره اشک نشانه غمه، هر سکوت نشانه تنهائيست، هر لبخند نشانه مهرباني و هر پیامی نشانه اي از دلتنگي من براي تو

    پاسخحذف
  8. با سلام خدمت شما دوست عزیز
    از اطلاعات جامع و کاملی که در سایت نوشته بودید و ما را به اینجا راهنمایی کرد ممنونم چون وبلاگ و کلا مطلب در مورد یو اس ام خیلی کم است.
    من هم از USM پذیرش گرفته ام و به زودی باید برای شروع تحصیلم در مقطع دکتری بیایم. در مورد آزمایشهای سلامت سئوال داشتم اگر بخواهم بیایم دانشگاه این آزمایشها را انجام بدهم هزینه اش خیلی زیاد می شود و کلا بهتر است اینجا آزمایش ها را انجام بدهم یا در مالزی؟ در ضمن همسرم به عنوان همراه هم باید آزمایش بدهد؟ پیشاپیش سپاسگزارم
    ایمیل من Attaran_r@yahoo.com

    پاسخحذف