۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

سیستم عامل و آنتی ویروس مناسب

اول از همه باید بگم که اطلاعاتی که اینجا ارائه می گردد بیشتر جنبه تجربی داشته و تخصصی نیست و این تجربیات ماحصل کار از زمانی که کمودور 64 در ایران استفاده می شد تا الان که ابررایانه ها می باشد.
-درقدم اول سیستم عامل خود را به ویندوز 7 ارتقا دهید. این کار در ایران با هزینه جزیی انجام می شود. این سیستم عامل در صرفه جویی وقت و افزایش کارایی شما بسیار موثر است.  کاربران از ویندوز 7 به مراتب رضایت بیشتری دارن. اینجا و اینجا را برای اطلاع بیشتر ببینید..
-در قدم دوم آنتی ویروس بسیار حیاتی و مورد نیاز شماست. از بین آنتی ویروسها  بنده به نود 32 ورژن تجاری بسیار علاقه مندم و پیشنهاد می کنم شما هم استفاده نمایید. برای به روز کردن این آنتی ویروس نیاز نیاز به یوزر و پسورد می باشد و هرگز از نسخه کرک یا هک شده آن استفاده نکنید. سایتهای متعددی یوزر و پسورد این آنتی ویروس را روزانه ارائه می دهند (مثل) ولی بهترین گزینه نودلوگین است که به صورت خودکار یوزر و پسورد را به شرطی که به اینترنت متصل باشید یافته و وارد نرم افزار می کند.
برای دانلود نود 32 ورژن تجاری و همچنین نود لوگین به سایت سافت گذر مراجعه نمایید یا مستقیما از لینکها ی زیر استفاده نمایید:
این نسخه ها مربوط به سیستم عامل 32 بیتی است. برای نسخه های 64 بیتی به سایت سافت گذر مراجعه فرمایید
برای دانلود کردن کلیک راست و سپس گزینه save target as
در پست بعدی نرم افزارهای مناسب مدیریت دانلود را معرفی خواهم نمود.
بدرود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر