۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

به پایان آمد این دفتر... دیگه حکایتی هم باقی نمونده

بالاخره بعد از 2 سال و هفت ماه و ده روز آخرین آزمونی که بابت آن مدرک می شد اخذ کرد را به سلامتی به پایان رساندم. کمیته داوران شامل 4 پرفسور و 2 دانشیار  پس از آزمون؛ پایان نامه را به عنوان کاندیدای بهترین پژوهش دکتری دانشگاه یو اس ام در سال 2011 معرفی نمود.
این شیرینی را تقدیم به پدر و مادر و مردم خونگرم نافچ می کنم تا یادشان بماند که من هر که باشم و هرکجا باشم زاده خاک پاک نافچ هستم ومتعلق به پدر و مادری که جز زحمت در زندگی هیچ ندیدند...

کم کم دیگه این شعر را با خود زمزمه می کنم
باید امشب بروم
باید امشب چمدانی که به اندازه تنهایی من جا دارد
بردارم و از اینجا بروم


۳ نظر:

  1. Salam Dr,
    khaste nabshin.tabrik migam,vaghan brazandei shomast name doctor. ba arezoi movafaghiat dar tamae marahele zendegi

    پاسخحذف
  2. salam dr
    eival, mobarak bashe!!
    vaghean khaste nabashid!!
    tabrik
    vase ma ham doa konid
    be omide didar

    پاسخحذف