۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

فقط همین

امروز دخترم که از مدرسه برگشت یک بیسکوییت کوچیک بسته بندی شده از کیفش در آورد و انداخت توی سطل زباله. بهش گفتم چی بود.
گفت : بابا، امروز دوست کره ای که دارم بهم یک بیسکوییت داد منم ازش گرفتم که ناراحت نشه. ولی روش چون ننوشته بود حلال نتونستم بخورمش و گفتم خدایا منو ببخش که دست زدم به این و انداختمش ته کیفم و رفتم دستهامو شستم.
الان هم باز گفتم خدایا منو ببخش که به این دست زدم!!! گفتم بهش بیسکوییت که حلال حرام نداره ولی قبول نکرد که نکرد.
 اونوقت فوج فوج آدم بزرگ را می بینی که هنوز مهر خروج از ایرانشون خشک نشده و دارن توی فروشگاههای زنجیره ای دنبال ماست می گردند و عمده خریدشون از بخش غیر حلال فروشگاهه که با علامتی بزرگ جدا شده است...

چی می شه که بزرگتر که می شیم فهممون میاد پایین تر؟ خط های قرمزی که داریم را به آسانی ازش عبور می کنیم؟
فقط همین

۴ نظر:

  1. salam aghaye doctor, vaghtetun dar malezi bekheyr. man yeki az daneshjuhaye ghablitun hastam ke alan tu hamun daneshgahe damghan daram arshad mikhunam. hamun tor ke midunid terme avalie ke arshad avorde. khastam daghighan az zabune khodetun juya besham ke key be iran tashrif miyarid va beakhare 2bare barmigardin daneshgah? az khanum nuri va mr najafi ham khabar bedid lotfan. merc

    پاسخحذف
  2. سلام دوست گرامی
    زمان در مالزی سریعتر از آنی می گذرد که بتوان برای کارها برنامه دقیقی پیش بینی کرد.
    باز خواهم گشت ولی زمانش قابل پیش بینی نیست. شاید خرداد ماه 90.
    خانم دکتر نوری و آقای دکتر نجفی هم خوبند و اونها هم معلوم نیست کی بر می گردند.

    پاسخحذف
  3. سلام ممنون از لطفتون. به امید دیدار

    پاسخحذف
  4. سلام آقای دکتر یا همون استاد عزیز
    استاد فکر نمی کنید خرداد دیر؟؟؟، ما که ترم اول هستیم اون موقع اگه خدا بخواد دیگه آخر درسمون حتی نمی شه پایان نامه رو با شما داشت!!!
    چه خوب بود دامغان بودید واقعا دلم تنگ شده سر کلاس اصول مهندسی یا طراحی یا تصفیه آب باشم
    حالا که نوبت ما نمی شه که سر کلاس با شما باشیم حداقل برامون موضوع پایان نامه رو تعیین کنید بگید رو چی کار کنیم خوبه؟؟ تو رو خدا راهنمای هاتون دریغ نکنید؟؟

    پاسخحذف