۱۳۸۹ مرداد ۲, شنبه

لنکاوی- جزیره ای رویایی در نزدیکی پنانگ دوست داشتنی

 این جزیره که در شمال غربی مالزی و شمال جزیره پنانگ قرار دارد یکی از مناطق توریستی مالزی به شمار می رود.
-چگونه به لنکاوی برویم؟
-از کوالالامپور پرواز مستقیم دارد که بیشترین پرواز را شرکت ایرآسیا(از ترمینال LCCT) و فایر فلایز(از سوبانگ جایا) دارند.
ولی من پیشنهاد می کنم اگر اهل تفریح و سفر هستید با اتوبوس به پنانگ بیایید و از زیباییهای پنانگ لذت ببرید و به عنوان چاشنی سفر از سفر دریایی 3 ساعته پنانگ-لنکاوی لذت ببرید. هرچند از پنانگ هم هر دو شرکت هواپیمایی فوق پرواز دارند!
-و اما سفر دریایی. دو کشتی مسافربری در این مسیر مسافر جابجا می کنند که صبح 8:15 و 8:30 حرکت دارند و برای برگشت از ساعت 2:30 و 5:15 عصر بلیط دارند. بلیط رفت و برگشت بزرگسالان 115 و کودکان 85 رینگیت است. کشتی 8:15 ساعت 5:15 بر میگردد و من توصیه می کنم که با این کشتی بروید. (در سفر باید شناخت...)
اگر با کشتی دیگر بروید قطعا دریازدگی نصیب شما خواهد شد و اون وقت خواهید فهمید که چرا در سقف این کشتی جای جایش پلاستیک آویزان کرده اند. البته در کشتی دیگر هم که نو تر است پلاستیک آویزان می کنند ولی برای ریختن پوست تخمه و ... است نه گلاب به روتون...
خوب حالا که رسیدید لنکاوی چه کنید و کجا بروید و کدام هتل خوبه همینجا بمانید تا در پست دیگر براتون بنویسم...
از این زاویه فعلا لنکاوی را ببنید و لذت ببرید:




۱ نظر:

  1. سلام. من هم هردوتا رو امتحان کردم. حرف شما کاملا تائید میشه. منتظرم جاهای دیدنی رو بنویسید ببینم کجاها رو از دست دادم

    پاسخحذف